Reklamacje
-
PAULOADRIANI dokonując sprzedaży w Sklepie jest zobowiązana do dostarczenia Klientom towarów bez wad fizycznych i prawnych. Jeśli sprzedany towar ma wady fizyczne lub jest w inny sposób niezgodny z umową Klientowi przysługuje prawo do jego bezpłatnej naprawy lub wymiany na nowy.
-
Reklamacje dotyczące wad towarów należy zgłaszać pisemnie na adres wskazany w § 1 ust 4 Regulaminu lub w salonach wymienionych na stronie internetowej www.pauloadriani.pl
-
Reklamacja powinna zawierać co najmniej imię, nazwisko, adres do korespondencji, ewentualnie adres e-mail Klienta, datę zawarcia umowy sprzedaży stanowiącej podstawę reklamacji wraz z przedstawieniem potwierdzenia jej zawarcia, wskazanie wady towaru, ze wskazaniem żądania Klienta co do naprawy lub wymiany, wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację.
-
Przed rozpatrzeniem reklamacji PAULOADRIANI może zwrócić się do Klienta składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie w ustępie 3. zakresie.
-
PAULOADRIANI rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w ostatecznej treści.
-
Koszty przesyłki towaru ponosi Klient. W razie uznania reklamacji za zasadną PAULOADRIANI zwraca Klientowi koszty przesyłki, w wysokości nie wyższej niż koszt zwykłej przesyłki poleconej.
-
Pozostałe uprawnienia związane z wadliwością sprzedanego towaru reguluje ustawa dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. z 2014 r. poz. 827).
-
Uwagi dotyczące funkcjonowania Sklepu należy zgłaszać na adres poczty elektronicznej e-mail: sklep@e-pauloadriani.pl.